Ogłoszenia na KarierawFinansach.pl - pytania i odpowiedzi
 
Zapraszamy do zapoznania się z odpowiedziami na najważniejsze pytania dotyczące publikacji ogłoszeń w serwisie KarierawFinansach.pl. Jeśli chcesz zadać pytanie, które nie ma na liście, napisz do nas.

1. Kiedy moje ogłoszenie zostanie opublikowane?
Umieszczenie ogłoszenia w serwisie wymaga akceptacji zespołu obsługi klienta. Stanie się to niezwłocznie po wpłynięciu płatności za pakiet ogłoszeń na nasze konto. Jeśli Twoje zamówienie jest już opłacone i chcesz opublikować ogłoszenie, zareagujemy w ciągu kilku godzin od dodania przez Ciebie treści ogłoszenia.

2. Czy podczas publikacji mogę liczyć na pomoc konsultanta serwisu KarierawFinansach.pl?
Tak, w każdej chwili możesz liczyć na pomoc Twojego opiekuna. Jeśli w prawej kolumnie serwisu nie widnieją dane kontaktowe przydzielonego opiekuna, skontaktuj się proszę z nami pod adresem sales@karierawfinansach.pl. Zapewniamy ponadto, że każde ogłoszenie jest przed publikacją sprawdzane przez naszych konsultantów pod kątem poprawności wyglądu oraz występowania błędów.

3. Czy do zamówień wystawiane są faktury VAT?
Tak. Faktura VAT zostanie wystawiona w ciągu 5 dni roboczych od momentu wpłynięcia płatności na nasze konto. Dokument zostanie wysłany na adres podany przez Ciebie w ustawieniach konta listem zwykłym za pośrednictwem Poczty Polskiej.
 
Logowanie
 
Twój opiekun

Dział sprzedaży
sales(małpka)karierawfinansach.pl

Tel. +48 668 115 625


Skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz pomocy przy publikacji ogłoszenia lub chcesz zamówić usługę niedostępną w formularzu (np. ogłoszenia w szacie graficznej pracodawcy, większy pakiet ogłoszeń).

 
Obsługiwane płatności
Obsługiwane płatności: ponad 20 banków i karty płatnicze
 
Dane wydawcy serwisu

MBE group Sp. z o.o.
ul. Kraszewskiego 10/3, 30-110 Kraków
NIP 513-016-40-85
Nr konta: PKO BP
90 1020 2906 0000 1602 0193 4686


UE